Lön - beställning!

Ledig dag idag! Inte blivit många knop! Men har iallafall fått sova ikapp lite och försöker vila inför denna monsterhelg av tidiga pass! 

På söndag åker jag och min älskling hem till Mora och myser ett par dagar! och eftersom vi har fått lön så har jag självklart varit in på mina älskade piller-och-pulver-säljar-sidor! Beställt fyra kg proteinpulver och äntligen en burk Oxy Elite Pro! Jag har länge velat haft den då många säger att den faktiskt funkar men jag har aldrig haft pengar till den. Men på måndag är den min och jag ska börja direkt! Wiiiie kul! :)
Endel av de pulvret jag har beställt igen!

Jag hade en ny kommentar när jag loggade in i går. 
Jeg venter på tilbakemelding når det gjelder konkurranser 2013?? Vi i ********** synes du har gode sjanser til å lykkes i din fysik!

Vi håper å høre fra deg!
Åh beslutsångest! Jag har ju återigen världens sämsta karaktär så om jag bestämmer mig för det här så kommer jag säkerligen inte lyckas (Världens sämsta inställning oxå kanske?) Men om jag nu skulle klara det skulle det vara en sån otrolig boost för mitt självförtroende! Det är inte det att jag måste vinna eller ens få medalj. Bara att ha målet i sikte, komma upp på scen och genomföra resan. Det skulle vara hur kul som helst! Men att genomföra den, att ta sig till målet är ett projekt för sig som bergis kräver massa fokus, disciplin och jävlar anamma.. Får fundera lite till..
Stackern ligger i magen. Här ska cardiotränas! Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0