När katten är borta...

...dansar råttorna på bordet..!

När Memil är ute ur landet jobbar Lillgrisen övertid samt tränar så mycket hon har tid till! På två dagar har det blivit tre löpturer och 5 timmar övertid.. Bättre än ingenting, visst? :)

Efter två och en halv timmer övertid ikväll så gav jag mig ut på en 40 minuters löptur såhär på småtimmarna.. För att få rensa ur skallen lite, slutade med att jag satt på en sten och grät, grät och GRÄT i mörkret. Just för ingenting, men himla skönt nu efteråt. I morgon är det upp i ottan, dra och träna, packa i ordning för Sverigetur (igen!) och dra och jobba några timmar innan jag och svågern packar ihop oss i bilen och drar till Svedala på långhelg! Där Memil Och Bellsefisen väntar :)


Så det blir väl inget mer bloggande förrän måndag tidigast da. Fan va dålig jag är på att uppdatera nu för tiden. Jag har väl antagligen viktigare saker för mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0