Svedala igen!

Är mäkta trött på huvudvärken som ständigt dunkar i mitt huvud veckovis! Och inte beror det på de nya pillren för de satt i innan. De tycker jag om för övrigt. Inte så värst mycket skillnad i psyket men jag känner att  jag är hungrigare på kvällarna så de lär väl betyda att det bränner lite extra :)

Idag är det 17 maj och Norge är galet. Alla går och säger gratulerer med dagen till varandra och allt är stängt, INKLUSIVE GYMMET! Ogillas skarpt! Så efter tidigt jobb fick det bli en promenad och en powernap och nu beger oss jag och min älskling till svedala för att presenteras för la familja..! Lite nervöst men det ska väl gå bra! Det är ju inte så svårt att tycka om! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0