Usch säger andra

Vittnar inte detta om ett bra förbränningspass på CT och löpbandet så säg? Och eftersom förbränningsträning är bland den tråkigaste träningen jag vet (utomYoga) så är jag faktikskt riktigt stolt över mig själv:)




Fan va härligt!- säger tränande människor.
Usch - säger andra..  :P

Min lediga helg har bestått av såndär "vår-början på sommaren-mys" Vilket innebär tvådagars på krogen (nykter) och gitarrspel och sång med dom goaste grabbarna :)




Jag har inte sovit många timmar denna helgen och nu har jag en sexdagars tidig vecka framför mig. Men vila får man göra i graven! Trött tjej åker på spinningpass med Celsius i magen! Tjollahopp!


Kommentarer
Postat av: Silje Mariela

Jeg venter på tilbakemelding når det gjelder konkurranser 2013?? Vi i totalpackage synes du har gode sjanser til å lykkes i din fysik!



Vi håper å høre fra deg!



Silje Mariela



"Fitness is a journey, not a destination"

2012-05-09 @ 10:25:58
Postat av: jonna

Helvete vilka grymma axlar du har!!!

2012-05-10 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0