MASSA kärlek!!!

Har haft en härlig helg i Svedala med älsklingen. Skulle nog våga säga att han blev godkänd av la famillia :) Bella har oxå varit med under helgen så det har vart jättemysigt med alla mina favoriter i livet. Går till sängs med Memil och Bella och väcks av Barnen, kan inte bli så mycket bättre :)  
Så jag har fått en månads dos av kärlek och mys med systern och barnen så nu kan jag med gott samvete stanna i Norge tills mitten av Juni :)






Bellsefisen är med till Norge för att i morgon åka med Memil till Mora. Och på onsdag åker jag efter. Alltså en och en halv vecka med mitt lilla hjärta. Mycket välberhövligt.. Och eftersom vi blir i Mora till söndag så blir det mååååånga promenixar :) Kanske kan platta till magen lite med promenader, Celsius och svärmors goda LCHF-mat :D



Jag och Bella har precis varit ute på en tur runt sjön. Så hon har fått sprungit, sprungit, badat, sprungit och badat och badat :) Vi mår som bäst när vi är med varandra. Mitt lilla hjärtegryn!♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0