Faaaaan..!

Här har vi kommit igång med träningen, fått med snoosen som först motvilligt följer med men efteråt är matt men hur nööjd som helst. Vad gör jag? Jo Flemming har en såndär stor stenskiva på ca fyra-fem kilo som man värmer till asvarmt uppnås och sedan lagar mat på? Jag har varit såpass underbart duktig att tappa denna sylvassa, tunga stenskiva på lilltån. Och då menar jag bara på lilltån, dvs att all vikt hamnade endast på min stackard lilla tå. Nu är den inte så lilla längre, mer vinröd, nyans till lila och sväller och sväller. 

Det första flemming sa var:
1. nää, är stenskivan sönder nu da?
nej!
2. A men säg inte att det blev några märken i trägolvet!?
Nej, eftersom min tå tog stöten! kan du fokusera på vad synd det är om mig ist!? Jag har asont!
3. jahapp, då blir det ingen träning nu då??
hihi, jo, lyfta ska jag göra. Sen ska jag tillbringa tiden med att träna dig!
 
 

Den sista frågan gjorde mig faktiskt glad,
även om han inte brydde sig om min tå. Det betyder att han är motiverad och det ska inte dras ner! Därför ska jag dra med honom iaf!
Försökte mig på en promenad med Bella förut. Efter att jag tillslut fick ner foten i skon tog det 10 minuter att gå en sträcka som normalt tar tre! Så jag tänkte mig att jag får ta roddarna på gymmet som cardio, gud nåde om inte foten tillåter! 
 

Annars blir det väl att ligga på soffan om jag nu blir sjukskriven, vilket jag hoppas för såhär kan inte jag gå..
Håller just nu att dra ett nytt kostschema om jag bara ska ligga ner. Kaloriunderskudd! Då jag inte jobbar och får sova mycket så behöver jag inte så mycket energi. Sista gångerna jag har gått på underskott har det nästan vart omöjligt att jobba då jag har det jobbet som jag har.. Stressigt tyngdlyftarjobb iform av att lasta fulla flygplan med väskor! Ingenting ont som för något gott med sig! =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0