Hypnos eller Celsius

Jag fyller år nästa vecka. Önskar jag mig något? Ja, en pulsklocka med kaloriförbrännarräknare och hypnos för försovning! 3 förbannade dagar på en jävla vecka har jag försovit mig!! I onsdags gick jag i säng vid 21 för att vägra försova mig på torsdagen då jag började halv sju. Vaknar fem över halv sju.. Jahapp, då dygnar vi natt till lördag då jag börjar fem så jag vet säkert att jag kommer till jobbet. Vaknar på soffan fem över fem! FUCK.
Känns som om foten är påväg upp i röven på mig.. Om det förstods vad jag menade nu..  Äh, ska ändå börja plugga :P
Tack gode gud att senveckan börjar i morgon.. ♥ 
 
Det vart en Sverigetur på mig och min snuttis igår. Åkte halv nio på morgonen, kom hem nio på kvällen. En heldag med andra ord. Skönt att komma hemifrån och göra något annat. Om än sitta i bilen, äta mat i Sunne och åka till far på kaffe. (och presentera Flemming för dom:P) Storhandlat har vi gjort oxå så nu behöver vi nog inte handla något mer mat förrän jul. Fick sparka in kycklingen i frysen igår då det var proppfullt =)
 
Mycket trött idag.. Försökte finna energi i form av smörgås med sylt på men icke.. Då slog det mig att jag köpte ju för fasen ett flak Celsius igår! Mot gymmet och roddmaskinerna!! (hålltummrna att den fördömda lilltån håller då!) Fia ska med oxå, och det känns som om det kommer bli en heeel del tjatter :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0