Nehe

Visste att det var bra för att va sant, När jag vaknade var Flemming på Hamar, ringer och frågar hvis de går greit at han drikker med Ronny idag. Visst. BRyr mig inte. Lägger på. Skriker. drar till gymet själv, i 2 och en halv timme. Köttar järnet, sätter mig i bilen, gråter. Gråter för ingenting. Tar en cigg åker hem.. 
 
Jahaaaaa, då så. I med lite mat och ut på långtur med Bellsan. Sen ska det duschas, göra i ordning och iväg till Jessheim med min vän Kapten Morgan i högsta hugg! För här ska supas bort kärlekssorger. Skål era jävlar..
 

Kommentarer
Postat av: Monsar

Aw, fint, fint bilder.

2012-11-12 @ 11:46:02
URL: http://monsar.com/sv/laan/Freedom-Finance

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0