Oooopsiii

Här har det vart inläggstomt i en vecka nu. Konstigt när det har vart full rulle. När jag inte har jobbat har jag tränat, när jag inte tränade åkte jag till Svedala.. En hel helg fylls med god mat, smörgåstårta, vanlig tårta och godis! Fia har nämligen fyllt 21 och för att fira det åkte vi till Ullared. Pantertanterna tog in på campingen och övernattade för att dagen efter gå på Gekås i 7 timmar! :P Himla kul! Dock syns det  inte på kontot  att  man fick lön i lördags inte!

Iaf nu är vi tillbaka i Norge, min fis och jag.. Lite orolig för henne då hon inte har någon aptit eller energi alls :/ Men ack så skönt att vara tillbaka. Kolhyderat/socker/Fett-rik helg kompenseras upp med morgonpromenader och matlådor i form av köttfärs och wokgrönsaker. Mycket torrt men vad gör man da..?
Håller tummarna för i morgon då vi är lediga och Flemming återigen har lovat att bli med på träning! (Tredje gången gillt kanske?)
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0