PROTEINFLUFF

Jag har hittat det! Mitt godis, min kvällsmat, min frukost, mitt mellis, min postworkout, min DRÖM! Proteinfluffet, mina damer och märrar! Varför har jag inte upptäckt detta förut?? Himmelskt! 


170 gram bär (blandade hallon blåbär, vinbär och björnbär)
30 gram proteinpulver (fitnessgurus jordgubb/vit choklad)
Blanda och mixa fluffigt!
 
In i frysen i ca 15 minuter.
Toppa med 30 gram bär och en sked minikeso. Helloooooo HEAVEN!

Precis hemkommen efter ett kallt jobbpass och ett svettigt gympass. 52 minuter (för att vara exakt;P) förbränning á 421 kcal (för att vara ännu mer exakt ;P) och maxning av magövning i TRXen. 

Hatar att jag ha lagt på mig "sambokilon". Det känns som om man börjar om på nytt varje gång =(
Men men, bara att hänga i då..

Flemming sitter och äter M&Ms och jag proteinfluff, jag ska INTE dras med!! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0