Att man aldrig lär sig!

Ibland händer det att jag tar föööör mycket prewprkout än vad jag klarar av och tål. Börjar alltid dagen med Celsius, 30 minuter innan träningen blir det en HEAT. Och när jag letade efter mina hörlurar fann jag en röd och gul tablett som jag har fått från bodypower för muskelpump, ett smakprov bara. Hade helt glömt bort att jag hade den. Hade även inte en tanke på att jag hade en Celsius och HEAT i magen heller. Smart att ta allt det på tom mage? Kom till gymet och skakade som ett löv. Kroppen svettades, men invändigt frös jag. Benen kändes som om jag redan hade dödat dom. Trött jag blir. 
Mn jag fick piska ur rumpan lite innan jag gav upp och la mig i solariet

Väl hemma var jag tvungen att fylla på med lite mat. Huvudet snurrar än.  Blev snabb och god dietpizza igen. Går på 15 minuter ca.
 
Ett tortillabröd
1 msk tomatsås
Täck brödet med kryddad, förstekt älgfärs.
Strimla över lite ost
Toppa med några räkor och oregano

Öööh, jag dör! 
 
Snabbdusch och packning innan det är dags för lite kvällsjobb! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0