förändring, igen ?

Lördag morgon var det jag skrev sist va ? Att det skulle bli ändring, att jag började dagen med Celsius, HEAT och morgonpromenad? Jo det gjorde jag oxå, men någon ändring blev det inte. Rejäl spontanfylla på kvällen.. Heja mig.
 
Alltså riktigt bakfull igår. Men ändå tog jag min hostande käft ut på en timmes promenad. Mest  för att rensa skallen och få lite luft..

Men nu då, nu är det faktiskt måndag morgon. Då ÄR det faktiskt dags för förändring. Idag började jag oxå dagen med Celsius, HEAT och morgonpromenad. Följt av en kom igång-frukost. Lättfil med proteinpulver (blir ju som jordgubb/choklad yoghurt) och massa blåbär. Done! Duktig? Eller hur :P

Ska städas lite efter helgen sen är det dags att jobba lite igen.. 5 timarspass idag, hoppas dock på övertid. Om den där magen som har börjat krångla igen, håller med.. 
Och matlådan är med, broccolimos med alaskan pollock! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0