Fridag - kaloriunderskott

Känslan av att vakna upp utvilad, brevid den man tycker om och bara ligga och dra sig och stryka på ryggen och gosa är den bästa känslan som finns. ♥
Och det blir inte sämre utav en mysfrukost framför teven med tända ljus och varm oboy i höstregnet :)
 
 
Gårdagens försök till pass blev väl inte sådär jättelyckat.. Jag fullförde 30 minuter av intervaller, lite ben och mage men sen fick det vara nog. 6 dagar av 8 av jobb sätter sina spår. Skulle nog inte ha tränat överhuvudtaget då jag vaknade upp med rätt sårig hals i morse.. 

Jag får helt enkelt nöja mig med många koppar te, strepsil och lite "hemmaträning" ;)

Snoosen har åkt till jobbet han, och jag ska få tummen ur, dricka upp min Celsius och försöka ta tag i städande, tvättande och diskande innan Madelene kommer på sen lunch,laxsallad ( får inte ligga på för högt kaloriintag när jag är ledig heller :P ) och en promenad :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0