inte heeeelt säker

...på vad livet går ut på men hittat lite citat :P
 
 
 

 
Känns som om dom säger "Get a grip, Sigurdsson!" Så jaa ? 
Ett kortisinlägg, tröttsom aset.. 
 
Snoosen pappa och syster är här några dagar, Mysmat, mysgodis osv, Kom i säng två inatt, fem vaknar jag av Flemmsson sparkar mig i sidan och säger att "bikkja di gnyr". (Aldrig hänt förr!) Ut med hunden, passar på att ta en cigg. Vaknar igen vid sju av samma orsak. ut igen, gå en liten tur så hon får röra på tarmarna. ( vandrande fisbomb just nu) somnar på soffan, vaknar vid halv åtta. UT igen.. Jag behöver då banne mig inga ungar som håller mig vaken om nätterna. Det fixar F och Bella så bra så! 
Meeen så mycket jag har rört mig idag ändå. 
En timmes morgonspinning efterföljt av en timmes cykeltur i skogen med Bella. 
Och en och en halv timmes pw nu på kvällskvisten. Hur bra är jag ? Framsteg hallå!
Det är ju så himla skönt att gå på kvällarna den här årstiden. inte för varmt, inte för kallt, ingen trafik, musiken ekar och Bella springer lös. Kvalité på ett liv?? :)
 
Dock ligger jag nu i sängen och äter ostkrokar. Jajust de, snoosen är på jobb han, det var därför??
Känns ungefär såhär. FML
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0