Så jääävla sliten!

Är helt ur balans kroppsmässigt! ( huvudmässigt oxå för den delen, helt tom ) Hatar dethär med förkylning, Det tar ju sån satans tid innan jag blir helt frisk! Men idag ska jag till gymmet för första gången på en vecka eller nått. Lyfta lite, gå lite. Tills hostattackerna. Sen ska jag nog unna mig litte grillat.. I solariet =)
 
 
 


Fasen, träningen gick ju så himla bra där åsså PANG så blir jag sjuk. Att det alltid ska smälla till när man ligger på topp. Sen gick snoosen på en veckan ledigt i samband att jag ligger vid teven. Alkohol och junkfood - och med min karaktär så är det som dömt att det ska gå åt helvete :P Positiva positiva jag! 

Sista jobbpasset väntar ikväll. Hem och packa ( samla ihop och panta alla Celsius och Pepsi MAX burkar ) och fredag morgon är det en dagstur till Svedala.. Hämta ut proteinbutikenpaket, hälsa på pappa,( få älgkött ) hämta Bellsefisen som äntligen ska få komma med mamma till Norge och sist men inte minst, fira älskade syster och systerdotter. Fasen, måste köpa presenter! Har även beställt tre liter risgrynsgröt av mamma som jag får  med mig. Mammsen är bra att ha ibland, hon ♥
 
 
 
 
Nepp matlåda till jobbet, älgfärs och couscous. Ah jojo. Ha en fin strålande torsdag. Jag mår bra, jag är lycklig, jag har det förjäkla bra om dagen. ♥

Kommentarer
Postat av: Nico

Wow vilka armar du börjar få! :-) Snyggt!
Bra jobbat! :-)

2012-10-11 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0