staaaaackars

kände mig sliten redan på jobb igår, och när jag kom hem från jobbet och tog en varm dusch och tänkte lägga mig på soffan resten av dagen (det är inte ofta jag slappar på soffan en hel dag ) slog det till ordentligt. Näsan blev helt igentäppt, febern slog in och hostan gav sig aldrig. Inte nog med det åkte snoosen på jobb så jag fick klara mig alldeles själv

Många koppar te, fil och bär, popcorn osv. sömn från 17 - 01, behövdes nog. Sen kom han hem och mös lite, tog en varm dusch till, la oss i sängen, satte på en film och somnade.. Jag vet att jag klagar på vuxna karlar som är förkylda, det är ju jordens undergång och ett jäkla tjöt. Men ingen är banne mig ynkligare än mig när jag är sjuk! 
 
 
Så jag blir hemma idag, i morgon, leddig tills på måndag. Mycket te och chili blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0