træning igen

Sen vecka på jobbet med bara långa pass i spøregn.. Vad ær oddsen? Jag som jæmt har kortpass?
Vill så gærna vara hemma nær Bellsefisen ær hemma nu. Men eftersom snoosen ær sjukskriven så ær hon inte ensam iaf!
I morse gick vi upp tidigt alla tre och åkte till grustagen och lekte med GlenArne och Tell så hundarna fick racea av sig lite. Bra før henne att røra på flæsket nu nær hon skenvalpar. Lægger på sig lika fort som mamma hon :P 
 
 Jobbade till 23 igår, direkt jag kom hem gav vi oss ut på en lång promenad. Jag powerwalkandes, Snoosen cyklandes och Bellsan springandes løs, hon njuter mitt hjærta!

Ikvæll blir det ingen kvællsprommis iaf. Lite mys i soffan innan det blir natten før i morgon drar træningen igång igen efter allt hostande och snorandes Død åt sjukdom!. Morgonskogspromenad først, æta frukost, i med en ny Blue Amp Stack (ælskar nya piller) och ivæg på løpning! Får væl se hur det går! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0