Fin ledig morgon!

Äntligen en ledig dag! Skulle egentligen varit på spinning idag morse men det där jäkla bankkortet funkade ju inte inatt efter jobbet så jag har NOLL bempa. Istället har jag tillbringat morgonen med att dammsuga, tvätta, dammtorka, diska, städa toaletter, vädra sängkläder osv osv. Världens bästa hemmafru :) Kan ju räknas som lite morgoncardio det oxå! :)
Jag ska försöka söka igenom huset efter lösa pengar så jag kan åka och tanka och senare till gymet.. Måste till gymmet. Behöver till gymmet. Vill till gymmet. M.Å.S.T.E helt enkelt till GYMMET!
 
Det blev en timmes spinning i går morse oxå, följt av lite mage och rumpa. Och min älskade proteinsmoothie med kvarg, bär och proteinet från fitnessguru med smak av vit choklad/jordgubb. Im in Heaven!
 
 
Nej opp opp och iväääääg:)
 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0