Glad tjej har magsår :)

Oooops, inte igår man skrev här? Äh men jag hart vart upptagen.. Med att må bättre! =)
 
På fredagen chokerade jag folk med mitt glada humör.. Jag som var så himlans grinig, gick runt och hälsade uppmuntrande, log åt folk och kramades i massor! Vet inte riktigt varför folk har kramat mig? Men iaf så har dom blivit helt ställda.. "ok, vad är det nu? Varför är du glad?? Vem ligger du med nu?" Jag har vart superduperglad denna helgen! Kan inte riktigt sätta fingret på varför! Men jag klagar då verkligen inte.. 

Natt till lördag kunde jag dock inte sova så jag åkte till jobbet vid tvåtiden och la mig på soffan där med de som jobbar natt - somnade direkt. Det kommer bli jobbigt att vänja sig vid att sova själv alltså! 
Men dedär tar ju ut sin rätt. Jag menar två st Celsius á 200 mg koffein på mindre än fyra timmar, cigg och ingen mat? - Magont till bristningsgränsen - svimmade igen.! Tvingades till sjukhuset där de fick undersöka mig.. Ja, Sigurdsson var helt ensam hos doktorn med massa nålar och klämmande! Det var inte långt till tårarna kan jag säga! Det konstaterades iaf att jag har magsår som jag nu medicineras mot. Jag betalade 500:- för att få veta att jag röker för mycket, för mycket koffein, tänker för mycket, sover för lite stressar för mycket och äter för lite (ingen mer PF) Som om jag inte visste detdär redan..! Men men, ska cuta ut lite såntdär, äter mycket yoghurt, ska försöka sova mer, stressa ner, fixa med mitt sociala liv så jag slipper tänka så mycket dagarna i ändå, minska på Celsiusen och SIST minska på rökningen.. Eller om jag ens fixar deet? Men de andra iallafal...
Igår låg jag i sängen i 12 timmar och bara myste och såg på flim.. Inte likt mig men det behövdes nog!
 
Nä nu ska det ut på promenix innan Emil kommer..
 
Har fått en ny kompis. Han heter Knut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0