glass, choklad och alaskan pollock

Efter en äckligt lång dag (kändes så trotts bara 8 timmar) kommer jag hem till mat på bordet.. Pølsetaco med färsk sallad! Himla mys och jäkla gott! Som jag åt! Nachochips, kryddkorv, salsasås och massa ost - skjuts in i ugnen, serveras med rømme! JAOM! Lite oväntad lyx sådär i vardagen!
 
Efter det vart den nån timmes mys i soffan innan han skulle på nattjobb. Så blev man ensam igen i soffan. Fattar inte vad det är med mig men så fort jag blir ensam och ligger i soffan så får jag ett sånt ofantligt sug efter nått att äta på. Blev både glass och choklad, vilket resulterade i utsprängd mage och en jäkla ilska över karaktär. Så jag drog på mig pannband och vinterlöparbyxorna (ja så kallt är det) och drog ut i natten. Det var först meningen med bara en halvtimme mest för att få fart på magen men luften är ju så underbart sval och skön så det blev en dryg timme i ett jäkla tempo!  Jag älskar hösten, så jäkla go luft och så himla mysigt när mörkret kryper på och man får krypa upp i soffan med filten framför teven!:)
 
 

 
Bild från jobbet i morse, vackert!

Nä, klockan börjar närma sig två.. Dags att dunka huvudet i kudden kanske.. Upp i morgon på träning (tänk om ja kunde ha sånt träningsbehov när jag inte har ätit massa skit, vilka resultat!) Och sen ska det lagas mat för dagen. Och eftersom jag äter  själv i morgon så ska det nog lagas massa alaskan pollock och broccoli, gissar på att husfar inte är så värst förtjust i det valet av mat :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0