Ja fast nä

Jobbat kvällen, snoosen jobbar natt. Tycker inte om att sova själv, det känns så ensamt att ligga helt själv i sängen. Hellre vill jag ligga i ett par varma, gosiga armar och bli snossad i nacken..
 
 
 
Å andra sidan är det faktiskt väldigt skönt att duscha, ta med sig datorn (och aningen lite choklad, suck) sätta på en gammal klassiker till film och låta katten lägga sig till rätta i knät. Planera och ställa klockan för morgondagens kost och träning innan jobbet, lagom tills han kommer hem. Känner mig som en såndär Hollywoodfru - när han kommer hem från jobbet är jag nyduschad, nysminkad och fräsch :P 
 
 
I morgon ska det alltså upp i ottan och träna igen. Men bara ett pass denna gången då jag jobbar klockan 10 i morgon. När jag kom till gymmet för andra gången idag sa receptionisten "gå hem, du var här för 3 timmar sen! Vart får du energin ifrån" 
 

 
Så är det när man har dålig karaktär:P
Åsså lite motivation på de! Underbara Michaela! :D

 
 
 
Natten på er folkens! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0