Jag kan sæga æntligen!

Æntligen har jag træffat en som ær mer æn villig att æta min lågkalorimat. Æntligen har jag træffat någon som vill gå promenader med mig, som faktiskt tar initiativ till det sjælv. Æntligen har jag træffat någon som har en ønskan om att æta och leva sundare! Som inte ær sugen på junkfood och godis 24/7

Jag ær glad, jag njuter av dagen, jag mår bra!


 
Jag betsæmde mig att testa Jenny Adolfssons dietpizza ikvæll. Gjord på fullkornstortilla!
(ej den på bilden) Lyxkænsla, kolhyderat/fettfattig och helt gudomlig!
Blev riktigt mætt på två små søta pizzor :)

Fullkornstortillabrød
passerade tomater/tomatsås
skinka el kyckling
stark tacosås/salsa
oregano och basilika
væsterbottenost!

Mumsades ikapp med en varsin Pepsi Max innan vi drog ut på en 1 och en halv timmes kvællpromenad i bra tempo!
 
Har jag hamnat rætt? :)♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0