Lycka, glädje, lugn och ro!

Igår på kosedagen blev det iaf två korta men intensiva promenader. Alltid något?
Och inga räkor blev det heller utan hemmalagade hamburgare av älgkött med friscobröd! Oxå gott :D




 
Kom i säng sent igår men likaväl så står man upp i ottan och drar på en timmes spinning! Svetten spruuuutar och jag ääääälskar det. Dock sa magen ifrån idag men jag lyssnade inte, borde kanske har gjort det men eftersom instruktören sa åt oss under uppvärmningen att vi ska sätta målet för träningstimmen så fick jag göra det jag hade bestämt mig för. Järnet! Och järnet blev det. 
Nedsvettning pågår i samband med ris och kyckling! Nöjd med min morgon!







 
Jag låg och sökte på olika skolor i Norge igårkväll. Eftersom jag inte har några planer på att åka tilbaka till Sverige så vore det ju askul att läsa här. Så resten av förmiddagen ska bestå av mail och samtal om hur det går till att vara svensk och läsa i Norge. Om jag måste bli norsk medborgare osv.. Inte mig emot när jag har det så himla bra här :D
 
Känner kärlek, känner lycka, känner trygghet, känner glädje och ro! Huvudet mår bra, hjärtat mår bra och själen mår bra. Kroppen mår väl sisådär av och till men det får den gärna göra bara det andra mår bra! 
 

 
Ha en fortsatt fin onsdag! För mig vankas det kvällsjobb! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0