Måste till gymmet - å gå på toa

Mina farhågor besannades - träningsvärk of dooom! Det blev tom ingen promenad igår. Det blev dock tre timmar och  45 minuter övertid, hem och duscha, handla och äta. Sen vart det bestämt att vi skulle ta ner täckena, tända ljus hyra film på nätet och myyyyys away!♥  Kom i säng vid tre, efter 22,5 vakna timmar, sov dock ca 10 timmar :P
 
 
Idag är det fridag och det tror jag att jag behöver.. Ska försöka att inte röka idag, tror det är därför min mage sväller upp så, känns som att få ett slag i mellanhjärdet hela tiden, varje dag så jag ska testa och se om det är rökningen.. Jobbigt isf :(
 
 
Träning nalkas även idag. Får nog jobba ner den monsterfrukosten. En stor tallrik med yoghurt, keso, valnötter och banan, 5 skivor LCHF bröd, sen fick jag ju lov att äta upp Snoosens sista smörgås, ägg och bacon! Och två glas oboy på det. Ska bli skönt att komma till gymet sen. Och få gå på toa! :P
 
 
 
Men först ska det vilas i soffan till en Celsius! 

Hej hopp gummitorsdagsnopp!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0