Neeeed.. tooo. sleeeep...

Sexdagarsveckan är slut Bortsett från tidig extravakt i morgon bitti. Självklart försov jag mig i morse.. Åkte raka vägen till gymet men kroppen ville inte sammarbeta. Benhinnor och mage värkte så det blev bara lite träning av axlar och sidfläsk innan det begavs till Madde för lite marsipantårta! :)
 
Det har vart en väldigt fin och lättjobbad dagpåjobbet idag :)
 
 
 
Snoosen jobbar kvällen och Jag borde verkligen inte vara hemma ensam. Jag kan inte kontrollera mig utan bara vräker i mig.. Skulle jag skriva upp allt skulle ni ringa ambulans för magpumpning :S  Meeeeen, en promenix senare kändes det bättrre :)
 
Matlådor för morgondagen är fixat till snoosen. Pasta och köttfärssås. Är inte jag världens bästa så säg :) Nu ska det bara städas och duschas innan det blir natten. Helt utsliten. Behöver verkligen min sömn nu efter denna vecka
 
och katten får bli nattens sällskap :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0