Nytt träningssug!

Oj vad motivationen har sviktat senaste veckan ? Eller sviktat, jag har knappt tänkt på träningen alls faktiskt. Bara druckit vin, myst och sett på film. Det kanske behövdes? 

Fettprocenten håller inte med, och den har fått mig att börja få dåligt samvete över min kropp igen. Så nu när gubben jobbar natt har jag stått och bakat nyttigbrödet, gjort i ordning en frukostsmoothie och en efter-träningssmoothie tills i morgon. Har även läst alla de typ 15 fitnessbloggarna jag följer, proppat mig full med inspiration och ska ut och knata i en timme eller något sådant..! 

Egentligen borde jag väl packa upp mer grejer. Ja, fast nä. Jag är ju ledig i morgon med. Han kommer hem vid 8, väcker mig, jag drar och tränar, han sovedr till 15. Oc tills dess ska jag träna. Och träna och laga mat och träna och gosa och äta och träna! :D 
 

 
Men nu är de natt-pw som gäller!

Puss/bramåendetjej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0