Panik och dåligt samvete!

Eftersom snoosens mammas kiosk lades ner så fick han omkring all choklad som blev över. Kul att öppna kylskåpet??. Och jag har dålig karaktär!!!
 
 
Fan vad trött jag blir! Tänkte att idag skulle bli nya livet. Går upp i ottan när han kommer hem, slänger i mig en Celsius, en Heat och en liten smoothie för att sen dra på 40 minuters Zumba, 40 minuters löpband och 40 minuters styrka. Väl hemma blev det sallad, couscous och  viltkött. (bra matdag, tänker jag) Tänkte ta en vilostund i form av filim och gos i sängen i ett par stora, trygga armar. Vad gör vi då? Smäller i oss massa choklad såklart! Usch, vad trött jag är på min dåliga karaktär. 
 

Fick så dåligt samvete Så när han drog på jobb, drog jag iväg till Madelene så vi drog ut på en dryg ttimmes snabb promenad och fick prata igenom livet lite.. Har även bokat två spinningpass i morgon. 06.35 och 10.00.Oxå 8 timmars jobb efter det, tror någon kommer att somna gott på fredagkväll :)
Kanske dags att sova när klockan närmar sig halv två?? 


Efter första spinningen är det nyttigbröd och smoothie på kvarg, bär och prottepulver som gäller. Efter andra spinningen är det dagens lunch, på jobbet är det lax och sallad. Får se om jag lyckas hålla mig från chokladen! :P 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0