Proteinpannkaka med funlightröra och bär

Nöjd med början av veckan. På min sexdagars tidiga vecka så har jag knepet att jag får INTE åka hem efter jobbet, utan direkt till gymet. Gjorde det igår, 30 minuter av intervaller och armar. Sen vart det hem och äta stekt fläsk med mjölkmackisar. Inte mitt ordinarie val men ibland får man faktiskt låta den andre bestämma oxå :)

Idag vart det 40 minuter av asjobbiga intervaller följt av PT time med Cecilie. En Cecilie som hade bestämt sig för att döda mig som straff för att jag inte vart där på länge.. Kändes nästan som om hon var arg på mig:P Men fick träna iaf (med råge-jag dog faktiskt lite!)
Följt av lite kvarlämnad kycklingwok för att sen ställa sig och och göra pannkaksmiddag till oss.. Vanliga hederliga pannkakor till Snoosen och Adam - proteinpannkakor med kvarg/funlight och bär till mig. ÅH vad gott! Himla längesen jag åt mina prottisar så de satt som en smäck i magen.. Dock kunde jag haft i liiiiite mer pulver så det blev mer smak men det blev så gott ändå! :)
Blev till en stor matlåda i morgon oxå, mumma!
 
 
6 dl mjölk
3 ägg
½ dl fullkornsmjöl
2 msk fiberhusk 
2 dl proteinpulver. Whey Complete Peach/mango
 
 
Nu ska här sussas till film och gos i förberedelse till jobbpass i morgon. Förväntar mig en sjuhelvetes träningsvärk så det kanske bara blir en promeix om benen håller? Åh det gör ont i kroppen bara jag tänker på att jag ska jobba i morgon!!
Meeeeen å andra sidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0