STOLT!

Klockan är 11 och jag har hunnit med två träningspass! Gick helt okej att gå upp kvart i sex i morse, ta en tekopp och en HEAT och dra iväg.. Väl där, sittandes segt trampande på cykeln (känner av benträning efter igår) kom känslan över mig. VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED?! jag skulle kunna sova till 14 om jag så hade velat men istället sover jag endast tre timmar för att dra iväg och trampa på cykel som gör så röven lider?
Men å andra sidan, HEAT låg i magen och jag var ju redan där så varför inte träna da? 
 
Dock var instruktören otroligt tråkig så det blev inget höjdarpass direkt.. Men svetten lackade ju så något måste jag ha åstadkommit :)
 
 
Hem, snabbdusch, slänga i en tvätt och tog en välbehövlig och underbart god  frukost med smoothie utblandad med fruktmüsli. Och så vart det en och en halv timmes mys och kos till en film i sängen innan det var dags igen.. Siw-Helen, vilken jäkla powerbrud till instruktör! Sån jäkla energi och kraft man får på hennes pass. Det vita linnet är genomskinligt och en sliten och lycklig Emma sitter och äter dagens andra mål! 
 


Hänga tvätt, duscha och krypa ner i sängen och sova innan det är dags för jobbet. Ja, jag kommer nog vara ganska nöjd med min produktiva dag när jag väl kommer i säng inatt - troligtvis zombietrött! Men vad stolt jag är sånnahär dagar! Och nu försvann regnmolnen och solen tittar fram, kan inte bli så mycket bättre nu!
 
 


Ha en bra dag hörrni folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0