Svedala - fullt köör - kärlek

For till Sverige efter jobbet inatt, eller ja, somnade lite sött brevid snoosen i två timmar så man fick stå på gasen när man väl vaknade. MEn jag hann precis till frisören. :)

Jag och Zeldafisen har haft en heldag på stan, världens bästa unge att ha med sig på stan, nöjd med allt lixom. Lite klädesshopping och Ikeashopping, hälsa på Moster Lena innan det begav sig hemmåt..

 
Kan lixom inte förstå att folket på bolaget skrattade och log åt mig när jag trallade runt på bolaget med denna ;)
 
 
Världens bästa lillskit. Lite selfteraphy att ha en heldag med bara ett av barnen! Mosters hjärtan!♥
 
 
Väl hemma blev det en lååång kvällspromenad med endel minuter i telefon. Att ett enda litet otippat telefonsamtal med små fina, mjuka ord kan få en att gråta som ett barn och samtidigt le som ett. Jag älskar människorna jag har runt mig, man märker etterhvert vilka som är sanna och finns där. Otroligt taksam för att ni finns och för det ni gör! Rörd till tusen! ♥
 
Mys med barnen ikväll, i morgon bär det av till Norge igen. Klara ju inte hålla mig därifrån ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0