Det får vara bra med vinter nu

Hatar vintern. Jag är så ofantligt trött på all kyla och snö och allt det för med sig! Givetvis krockade jag på jobbet i söndags. Två fordon á 16 ton möts. PANG! Även om det är mellan 10-15 km/h så blir det en helvetes smäll alltså! slog i knät när jag flög fram i framrutan så farbro doktorn lät mig vara hemma idag och i morgon.Lika bra det eftersom man som 75% får slita ihjäl sig banne mig! ledig en dag, jobba fem, ledig en,jobba fyra, ledig en, jobba en, ledig två... Osv osv. Migrän och magsår ballar ur totalt! Så idag har det varit väldigt skönt att ligga på soffan. Ligga med min älskling i famnen, höra han snosa och snarka, Laga mysmat och äta tillsammans. Idag blev det fajitakyckling med grönsaker o dyl. Älskar maten! Gott, snabbt och sunt! =
 
 
Älskar även min grabb. Hans famn bara skriker trygghet och värme. Precis vad en Emma Sigurdsson behöver! Tack för att du finns, my love ♥
 
Det är just nu 22 minus ute (!) älskling är på jobb och jag är rastlös. Så jag tog på mig två par byxor, Flemmings skidhandskar och ursäkta språket men min björnfitta (Ja mamma, det låter värre än vad det är, det är en såndär mössa med öronlappar!!) 1 timme, 521 kcal och en rumpa utan känsel. Svårare än så är det inte. Min pulsklocka skriker EXCELLENT sen förra veckan och blinkar med tre stjärnor och en pokal vilket håller motivationen på topp!! 

Så i morgon ska jag upp i ottan (5.30) Käka obligatoriska morgongröten för att sen  hämta snoosen på jobb. Det är träning på G och Henning ska med. Jag har lovat att jag ska plåga hans magmuskler lite innan spinning timmen klockan nio! Och Flemming hänger på =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0