kjærestetur och träningsvärk

 
God morgon folkens! Kylan håller i sig och jag ligger ihopkurad i soffan framför vedspisen. Frukosten i form av massa hallon, en klick turkisk yoghurt och lite kokos är intagen. Det var meningen med ett spinningpassnu på morgonen men vi har legat vakna inatt av flemmings magont. Så vi droppade träning idag och sov ut istället. Kanske lika bra det med tanke På den träningsvärken vi har efter onsdagens helkroppspass! ;)
 
 
Idag är det ett femtimmars pass på jobbet. Sen åker jag och min älskling på kjærestetur till stavanger över helgen! Bila dit, bo på flott hotell, äta god mat, gå på bio, bada bubbel, dricka vin och till sist flyga hem! En helg jag ser fram emot och som vi behöver tror jag. Komma bort lite:)  
 
Å gud vad förälskad jag är, kan man vara något annat i denhär??:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0