hej å hå

 
Ja men då var vi där igen. Sjukskriven oktober ut. Läkarna säger att det är ryggskott men jag har en ond känsla av att det är något annat, någonting ikke-muskelärt.. Går på x antal doser med morfinproppade smärtstillande om dagen om jag inte vill stå gråtandes i 90 grader mot diskbänken och de har gått en vecka nu :( får kanske förlänga min sjukskrivning, vem vet..?
 
Träningen blir lidande iallafall, vilket ogillas skarpt när planen var att ligga i hårdträning innan jag och Timpen åker till Alicante den 18e. Man förstår hur mycket man faktiskt använder ryggen i vardagen när den tiden kommer då den inte fungerar! Och som de flesta vet så blir fröken Sigurdsson väääldigt arg när hon inte får till ett bra gympass. Och ilskan kommer ut i tårar. Det slutade med ett gråtbesök på toaletten sist jag och Tim var på gymmet. Löjligt, jag vet. Men man blir rätt irriterad när man inte kan ligga på nån tränings satsning för att det ALLTID ska vara något i denna fördömda kropp som ska sätta stoppstopp:( bara att acceptera tyvärr..
 
 
Skönt att slippa jobba på ett tag dock. Har jobbat alldeles för mycket och intensivt september månad så de är nog skönt för min kropp Med ett litet break och få ladda batterier. Därför gör jag det med massa kärlek av syster m. Fram, gos,skratt och närhet av Timp och massa (läs MASSA) promenader enl läkares ordination! Fick därför hämta hem mitt älskade hjärta från Molkom så nu gås det som aldrig förr! Mysiga morgon promenader i höstens alla färger och även regn och ruskigt mörka som också de har sin lill mysfaktor! Idag har vi gått i sammanlagt 3,5 timmar och är tänkt att fortsätta med det i samband med kcal underskott tills vi åker, magen har från börjat sjunka :D 
 
Mjahaa nu gick det inte publicera några bilder heller! Får ta de i morgon. Nu ska det sövas bort mitt aningen neddrogade jag, i morgon ska barnen följas till skolan och lång morgonpw efter det! Vilan är ju viktig den också!
Nattapå er vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0